[BSD] kozponti auth kerdes (volt: NIS problema)

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Jún. 11., P, 19:02:17 CEST

Sziasztok!

Mivel a NIS problemara nem talaltam olyan valaszt, ami mukodott is volna,
(felreertesek elkerulese vegett: vegigbongesztem a "fel net" -et :) )
ezert egy olyan kerdesem van, hogy ki mit hasznal ilyen helyzetben?
(1 szerver, valtozo szamu kliens, de min. 4)

A NIS -el mar regebben is voltak problemaim, ugyanis a kezdetek kezdetetol
nem tudtam rabirni arra, hogy a kliensekrol is meg tudjak valtoztatni a
felhasznalok a jelszavaikat.

Jelenleg ezekre felfigyeltem fel: pam-pgsql, pam_ldap

Azt latom, hogy a pam-pgsql az 5.x -es FreeBSD -ken "Broken". :(

Van valakinek BARMILYEN 5lete ehhez?
(nem feltetlenul ragaszkodom ezen 2 -hoz, de nekem ezeken kivul csak olyan
gany otleteim vannak, hogy azzal inkabb nem akarom egetni magam)

Elore is koszonok minden segitseget.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966