[BSD] Kivagyok zárva a listáról vagy mi!?

Dezső József dejo.linux at mailbox.hu
2004. Júl. 26., H, 12:52:36 CEST

Kaptam egy levelet, hogy
"A(z) BSD levelezőlista tagságod szüneteltetve lett due to excessive
bounces The last bounce received from you was dated 12-Jul-2004. A
listáról addig nem kapsz újabb leveleket, amíg a listatagságodat
vissza nem állítod. Még 1 ilyen emlékeztető üzenetet kapsz, utána a
listáról törölni fogunk."

Ok. nem nagyon irogatok a listára, de olvasom rendszeresesn.
Eltökélt szándékom, hogy telepítek BSD-t. Volt már egy próbálkozásom, de
használni nem nagyon tudtam, mert kicsit más mint amit a Linuxban
megszoktam, de nem tettem le róla végleg.

Szóval rákattintok a megerősítő linkre, mire azt mondja, hogy nem jó a
kód, vag lejárt.
Próbálom a másik módszert, azaz visszaküldöm a levelet változtatás
nálkül. Erre kapok egy levelet, hogy rosz a kód, biztos már lejárt.

Ráadásul most voltam egy rövidke 4 napos nyaraláson, így a 3 napos
reagálásról lehet, hogy lemaradtam.
Jó akkor felíratkozom ismét. Megyek a honlapra, kitöltöm amit kell.

Erre jön egy levél, hogy már tag vagyok. És valaki meg akarta szerezni
az én e-mail címemmel a lista tagnévsorát és figyeljek oda, mert ártó
emberek lehetnek a dolog mögött vagy mi.

Akkor most tag vagyok vagy nem vagyok tag!?

Aki tud nekem segíteni, (pl. listaadmin), az magánban legyen szíves
útbaigazítani, metrt listás leveleket nem kapok júliu 8-adika óta.