[BSD] Sendmail meg mindig

Balazs Pocze banyek at zpok.hu
2004. Júl. 23., P, 09:18:55 CEST

Adam Szilveszter wrote:

> Nem feltetlenul kell hozza mailbox ha erre gondolsz. Nezd meg azt a
> README-t amit irtam abba van egy pelda (keress ra arra, hogy
> "mailertable"), hogyan lehet megoldani e nelkul is azt, hogy a procmail
> mint lokalis mailer minden levelet megkapjon a kezbesites soran es aztan
> mar rajtad mulik, hogy mit csinalsz vele.

de ez nekem valahogy nem áll össze :(
A sendmail megkapja a levelet. Odaadja a procmailnek. A procmail
kézbesíti egy másik címre. Nem sikerül neki, mert nincs ilyen cím,
vírusos, satöbbi. Ezek után mit csinál a hibaüzenettel a procmail? Kinek
adja? Odaadja a sendmailnek, de szerintem az pedig rögtön odadobja a
saját postmasterének, és akkor ugyanott vagyok mint eddig :(

üdv,
   banyek