[BSD] Sendmail meg mindig

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 23., P, 09:05:47 CEST

Balazs Pocze wrote:

> Hat nem tudom. Akkor az osszes levelet kezbesítenem kellene a gatewayen
> valahová, ahol majd futtathatom rajta a procmailt vagy valami ilyesmi, nem?

Nem feltetlenul kell hozza mailbox ha erre gondolsz. Nezd meg azt a
README-t amit irtam abba van egy pelda (keress ra arra, hogy
"mailertable"), hogyan lehet megoldani e nelkul is azt, hogy a procmail
mint lokalis mailer minden levelet megkapjon a kezbesites soran es aztan
mar rajtad mulik, hogy mit csinalsz vele.