[BSD] freebsd 5.2.1 buildworld hiba

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 5., H, 21:35:36 CEST

Szia!

[Erdekes. Vajon miert van az, hogy a bsd.hu-s cimemrol kuldott
listaleveleket nem kapom vissza, viszont a masikrol kuldotteket igen?
Hmmm.]

On Mon, Jul 05, 2004 at 08:51:13PM +0200, LiRul wrote:
> Nem a konkret threadhez szolnek hozza, csak ezen okbol merult fel bennem
> a kovetkezo. Bar en sikeresen ,,elkeszitettem egy vilagot'' szombaton s
> igy lett egy 5.2.1p9-em (5.2.1-RELEASE-rol), de megvallom, ha problemaba
> utkoztem volna, halvany fogalmam sem lett volna arrol miket irjak le a
> segelykero levelembe. (Es gondolom meg igy sem teljes a Sziszi altal
> osszeirt kerdessor.) Szoval hasznos lenne valamifele bugreport-template-et
> csinalni es kitenni mondjuk a bsd.hu-ra valahova, hogy ha valakinek
> buildworld problemaja akadt, akkor milyen parametereket irjon le a
> [...]

Elvileg van mar ilyesmi (angolul) bar nem csak ezt tartalmazza. Az a
cime, hogy "How to get the best results from the freebsd-questions
mailing list?" es rendszeresen kikuldodik magara a listara, valamint
elerheto a weben is:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/freebsd-questions/index.html

Ezt is le lehet forditani magyarra, vagy valami ehhez hasonlot
kanyaritani. A hetvegen lehet, hogy sor is tud ra kerulni.

BSD: An Operating System, Not a Religion.