[BSD] freebsd 5.2.1 buildworld hiba

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Júl. 5., H, 22:15:23 CEST

Joestet!

> [Erdekes. Vajon miert van az, hogy a bsd.hu-s cimemrol kuldott
> listaleveleket nem kapom vissza, viszont a masikrol kuldotteket igen?
> Hmmm.]

Nem lehet, hogy kikapcsoltad a mailman feluleteden? Mert ott van ilyen
opcio.

> Elvileg van mar ilyesmi (angolul) bar nem csak ezt tartalmazza. Az a
> cime, hogy "How to get the best results from the freebsd-questions
> mailing list?" es rendszeresen kikuldodik magara a listara, valamint
> elerheto a weben is:

Igen, koszonom ez eszembe is jutott miutan elkuldtem a postot. Viszont
ahogy ujra atfutotottam, inkabb azt latom benne, hogy "hogyan ne
kerdezz", illetve nagy altalanossagban veve van irva. Az igaz, hogy
nagyon jo lenne magyarul is olvasni ezt a html oldalt.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...