[BSD] PS/2 Mouse

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 20., K, 09:24:17 CET

Midge wrote:

> Lolvastam korábbi leveleid. Azokban a /boot/kernel.conf filera hivatkozol a
> 4.x kiadásokban... Na ezt pont nem találtam a /boot alatt:(.

Mar bocs, de en ilyet nem irtam. A regi levelemben ezt irtam:

"A masik kerdesedre: talal egy egeret, ami azonban nem egy Synaptics.
Most vagy van rajta egy kulso eger, es akkor azt ismeri meg, vagy
rosszul ismeri fel. Ha nincs rajta kulso eger, akkor megprobalhatod a
/boot/device.hints fajlba beleirni azt, hogy

hint.psm.0.flags="0x0200"

es attol egy sima PS/2-es egernek fogja felismerni, mas kerdes, hogy
akkor a speci touchpad funkciok (pl 2x rautok ujjal az kattintas meg
ilyenek) nem fognak mukodni. De azok konnyen lehet, hogy amugy se szoval
nem vesztesz sokat."

Ez termeszetesen 5.x-re igaz, mert a kerdezo azt hasznalt.

Amire te gondolsz, azt is megtalaltam. Az Zahy volt, es az a level
*2001*-bol volt valo, tehat kicsit regi mar, es pontosan nem tudom,
melyik kiadasra vonatkozott. Ami nem jelenti azt, hogy mar nem
hasznalhato egyaltalan, de ha van ujabb level is, akkor en eloszor azt
neztem volna meg a helyedben... a kereses nyilvan megtalalta volna azt is.

> Esetleg vmi más? A sysinstall -al sem jutottam semmire. Pedig ott is be lehet
> allitani a flag értéket, de semmi változás. Ha esetleg kicsit részletesebben
> le tudnád írni, az nagyon jó lenne.

A sysinstallban levo eger konfiguralas nem mindig mukodik, sajnos.
Amikor nem, akkor jon az ugyeskedes a kernellel 4.x eseten, illetve a
hints allomannyal 5.x eseten.

A kernel konfigba ird be abba a sorba, ahol a

device		psm0	at atkbdc? irq 12

van es ird a vegere, hogy flags="0x0200"

aztan forditsd ujra a kernelt.