[BSD] PS/2 Mouse

Midge midge at ubk.hu
2004. Jan. 19., H, 19:39:50 CET

Lolvastam korábbi leveleid. Azokban a /boot/kernel.conf filera hivatkozol a
4.x kiadásokban... Na ezt pont nem találtam a /boot alatt:(.
Esetleg vmi más? A sysinstall -al sem jutottam semmire. Pedig ott is be lehet
allitani a flag értéket, de semmi változás. Ha esetleg kicsit részletesebben
le tudnád írni, az nagyon jó lenne.

Előre is köszy mindent.
Üdvözlettel :
Midge of Fatal tError.