[BSD] bluetooth

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Jan. 15., Cs, 11:20:30 CET

Adam Szilveszter wrote:
> Olyan progirol nem tudok, ami szinkronizalna is (pl telefonkonyvet
> naptarat) ezek mind ftp-szeru le-fel tolto eszkozok. De nem lennek
> meglepve, ha pl Evolution tudna ilyet vagy mar irtak volna mint a
> Palmhoz...

Evolution tudja (csak pont az én Siemensemmel nem, hehe), meg KDE-n is
van ilyen (ha ügyesen választod meg a verziót...mert a legújabb
stabillal nekem nem megy).
De van külön Palmhoz, meg telefonspecifikusan is (pl a Siemens ilyen).
Hogy most van-e mindegyiknek bsd portja...?

Charlie.

--
"...s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: http://www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc