[BSD] bluetooth

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 14., Sze, 08:29:26 CET

Szia!

Rell Gabor wrote:

> Egy rovid kerdesem lenne csak, hasznal-e valaki a telefonja (fokent
> ericsson-ra gondolok t68i ) es a gepe kozotti kapcsolatra bluetooth-t,
> telefonkonyv iras naptarbejegyzesek es hasonlok erdekelnek, milyen
> progival csinalja...
>
> fbsd es linuxos megoldas is erdekel.

A multkor felmerult ez a kerdes maganban, es akkor talaltam par progit,
bar egyiket se hasznaltam meg, annak ellenere, hogy jelenleg 3 BTs
telefonom van. (Igaz remelhetoleg nem sokaig mar) :-P

Elso allomas a Handbook BT szekcioja, mert az elmagyarazza, hogyan kell
felallitani a kapcsolatot:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/network-bluetooth.html

Aztan par progi, amivel lehet fajlokat fel-le tolteni:

obexapp (paranccsor)

http://www.geocities.com/m_evmenkin/

obextool (grafikus de linuxos alapbol, nem tom BSD-n megy-e)

http://freshmeat.net/projects/tcl_obextool/?topic_id=247%2C861

Egy kabeldriver T300-hoz, de lehet, hogy mashol is mukodik:

http://freshmeat.net/projects/cobex/?topic_id=247

Egyebkent meg freshmeat, rakeresni arra, hogy "Ericsson" :-)

Olyan progirol nem tudok, ami szinkronizalna is (pl telefonkonyvet
naptarat) ezek mind ftp-szeru le-fel tolto eszkozok. De nem lennek
meglepve, ha pl Evolution tudna ilyet vagy mar irtak volna mint a Palmhoz...

Sok szerencset!