[BSD] Re: Reiserfs mount FreeBSD 5- höz

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2004. Dec. 6., H, 09:40:22 CET

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2004.12.06 09:25:16:

> Marpedig nem lesz, olvasd el a fejleszto leirasat. Neki _olvashatosag_
> kellett, es nyilvan ha atvitte azokat a szarokat a Reiser3-jarol ami
neki
> kell, nem fogja magat torni a folytatasert. De a celra sztem tokeletesen

> megfelel.

Hat attol fugg mi a cel... eppen a GNU konfi utan beszeltunk emberekkel
errol az orokos kerdesrol ("miert nincs a BSD-ben journaling fs?" illetve
"miert nem tudja a BSD kezelni a Reisert/XFS-t/JFS-t/ext3-at?" es ok azt
mondtak, hogy arra lenne szukseg, hogy legyen egyfele fajlrendszer amit
lehetoleg mind a Linux, mind a (Free)BSD stabilan tamogat, igy eleg lenne
azt hasznalni mindenhol. Az mas kerdes, hogy erre nem az jutott eszukbe,
hogy UFS2-t mindehova, de ez mindegy :-)

> Vegigragtam magam a thread-en, hat erdekes. Csak azt az egyet nem tudom,

> miert nem jut senkinek eszebe, hogy visszavegyek a NetBSD-ben allitolag
> mukodo LFS -t. Es nesze neked journal. BSD licenccel, oszt hadd szoljon.

> (Tudom, hogy a vm-cserekor elhalt, de akkor is.)

Sajnos elegge sok jo dolgot nem hoznak at NetBSD-bol es nem tudom mi ennek
az oka. De, hogy valami jot is mondjak, a NetBSD 2.0 mar tenyleg nagyon jo
lesz, meg az is megtortenhet, hogy erdemes megfontolni a kiprobalasat i386
munkaallomas kornyezetben FreeBSD helyett is...