[BSD] Re: Reiserfs mount FreeBSD 5- höz

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Dec. 6., H, 09:25:16 CET

Ádám Szilveszter dr. írta:

> De en mar tudtam rola. De addig, amig nem lesz stabil es rw a dolog, addig
> nem erdemes tulzottan beleelni magunkat imho, mert konnyen ugy jarhatunk,

Marpedig nem lesz, olvasd el a fejleszto leirasat. Neki _olvashatosag_
kellett, es nyilvan ha atvitte azokat a szarokat a Reiser3-jarol ami neki
kell, nem fogja magat torni a folytatasert. De a celra sztem tokeletesen
megfelel.

> 6.x utanra tervezett kivansaglistajan a journaling fs tamogatas
> mindenkeppen rajta van. Persze, ha a 6.0 megjelenese is olyan soka lesz,
> mint az 5.0 volt a 4.0-tol, akkor errol legfeljebb a nyugdijasklubban
> beszelhetunk majd :-)

Vegigragtam magam a thread-en, hat erdekes. Csak azt az egyet nem tudom,
miert nem jut senkinek eszebe, hogy visszavegyek a NetBSD-ben allitolag
mukodo LFS -t. Es nesze neked journal. BSD licenccel, oszt hadd szoljon.
(Tudom, hogy a vm-cserekor elhalt, de akkor is.)

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >