[BSD] Re: smbmount over ssh

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 19., Cs, 17:12:02 CEST

Halihó!

2004. augusztus 19. 17.02 dátummal Feczak Szabolcs ezt írta:
> mehetne, ha a mount_smbfs-nek lenne port kapcsoloja, vagy
> root-kent ssh-zol (mivel csak igy foghatsz le 1024 alatti portot)
> es a localhost 139-es portjara forwardolod egyebkent vhogy igy
  Ezt próbáltam, de az a baj, hogy nem csak a 139/tcp porton figyel a
Samba, hanem a 137/udp és a 138/udp porton is. És udp portot nem tud
szerintem az ssh... :/

> VPN/IpSec sokkal elegansabb megoldas, egyebkent sajnos nincsen
> normalis halozatos fajlrendszer Coda-t annak mondjak, de nekem
> meg nem sikerult mukodesre birni http://www.coda.cs.cmu.edu/
> az 5. pontban azt irjak:
> "security model for authentication, encryption and access control"
> ami viszont jol hangzik
  Egy megkötés van: csak az ssh portot tudom egyelőre használni, mert jövő
héten tudok esetleg nyitni a routeren. Késő bánat... tudom. :)
  Szóval ötlet? NFS menne ssh alatt?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141