[BSD] Re: smbmount over ssh

Feczak Szabolcs feczo at geek.hu
2004. Aug. 19., Cs, 17:02:56 CEST

> Szerintetek mehetne a témában szerepl dolog? Vagy valami más módon
mehetne, ha a mount_smbfs-nek lenne port kapcsoloja, vagy
root-kent ssh-zol (mivel csak igy foghatsz le 1024 alatti portot)
es a localhost 139-es portjara forwardolod egyebkent vhogy igy

lan1_host# ssh 1390:lan1_server:139 lan2_host
ezzel lan2_host-localhost:1390-en fog latszodni lan1_server:139

> kellene egy FreeBSD szerver bizonyos fájlrendszerét titkosított csatornán
> elérem távolról és becsatolni helyileg... :)

> Ötletek?
VPN/IpSec sokkal elegansabb megoldas, egyebkent sajnos nincsen
normalis halozatos fajlrendszer Coda-t annak mondjak, de nekem
meg nem sikerult mukodesre birni http://www.coda.cs.cmu.edu/
az 5. pontban azt irjak:
"security model for authentication, encryption and access control"
ami viszont jol hangzik

--
  _(_)_
 (_. o_)            F3CZ0