Re: [BSD] Melyik bsd-t

KOVACS Krisztian piglet at sch.bme.hu
2004. Aug. 9., H, 22:06:12 CEST

  Sziasztok,

On Mon, Aug 09, 2004 at 09:38:22PM +0200, Bence DEMETER wrote:
> Akkor en most hiaba irtam be az ipf konfigjaim sorainak vegere hogy keep
> state? :) Es az egesz ipf allapottartas csak kamu lenne? :)) Akkor miert
> teszik ezt a sz*r Darren Reed-fele ipf-kodot a HP-UX ba is? HP-sek is
> bedoltek a markecingnek? :))))

  A Solaris 10-ben is benne lesz. Ami szerintem amugy meglehetosen meresz
lepes, tekintve hogy a 4.1.x-es releasekben annyi a bug, mint egen a
csillag... :( (Legalabbis amikor megjelent a 4.1.0, akkor azzal sok minden
nem mukodott, olyan szinten, hogy az ipnat-tal nehany masodperc alatt
elpanikolt a Solaris.) Szerencsere a *BSD-ben meg a 3-as sorozat van, az
eleg stabil. (Csak nagyon ronda a kodja...)

  Na, azt hiszem tenyleg elkalandoztunk a tematol. Csak hogy az eredeti
kerdeshez is hozzaszoljak, sajnos az OpenBSD nem all a helyzet magaslatan
SMP tekinteteben, es szerintem altalanossagban is igaz, hogy barmelyik BSD
rosszabb, mint a Linux, ugyhogy en nem biztos, hogy ezekkel a regi SMP-s
gepekkel kezdenem a *BSD-val valo ismerkedest...

--
 KOVACS Krisztian