[BSD] Melyik bsd-t

Tóth Lilla tothlilla at freemail.hu
2004. Aug. 9., H, 22:29:30 CEST

KOVACS Krisztian <piglet at sch.bme.hu> írta:

>   Na, azt hiszem tenyleg elkalandoztunk a tematol. Csak
hogy az eredeti
> kerdeshez is hozzaszoljak, sajnos az OpenBSD nem all a
helyzet magaslatan
> SMP tekinteteben, es szerintem altalanossagban is igaz,
hogy barmelyik BSD
> rosszabb, mint a Linux, ugyhogy en nem biztos, hogy
ezekkel a regi SMP-s
> gepekkel kezdenem a *BSD-val valo ismerkedest...

Hát köszönöm a sok/sokféle választ. A teljesítmény most
annyira nem érdekel, de az hogy biztosan elinduljon (hw
támogatás) és stabilan menjen, az már igen.

Hát úgy látszik tényleg nincs királyi út, végig kell
próbálnom :-)

Még egyszer köszönöm a válaszokat,
Lilla