[BSD] FreeBSD problema Alpha -val

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Ápr. 18., V, 21:18:09 CEST

Hali,

Feltelepitettem a FreeBSd 5.2.1-RELEASE -t egy frissen
beszerzett AlphaServer 1000 -esre. A legszuksegesebbeket
fel is tettem a ports -bol, beallitottam a yp -t,...

Ekkor eszembe jutott, hogy meg mindig angol bill. -t
hasznalok (magyar bill. alapertelmezett angol kiosztassal).
Megkisereltem beallitani, de nem jott ossze.
A sysinstall -t hasznaltam, de utana megneztem az rc.conf
file -t is, de minden helyesnek bizonyult benne (legalabbis
olyan volt minden ezzel kapcsolatba hozhato, mint a masik,
533-Celeron -os gepen).

Es pedig csak 80x25 -ben hajlando menni, angol kiosztassal.

Ismeri vki ezt a helyzetet?

A gep: AlphaServer 1000A, 128M ram, Cirrus 54xx alaplapi
videokartya PS2 -es a bill. es az eger is.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966