[BSD] hasznalhatatlan halozat

Magyari, Miklos miklos.magyari at hp.com
2004. Ápr. 19., H, 11:25:21 CEST

> ottani fizikai
> olyan, hogy egy
>
> Tipikus duplexitas keveredes. Eddig csak akkor lattam ilyet, ha egy
> full duplex port allt szemben egy half duplexxel. Probald a
> duplexitast
> fixen beallitani (ami pl. egy nem menedzselheto switchen eleg
> remenytelen...), vagy a kartyat kicserelni olyanra, mely szot ert
> a szemben levovel.

Ehhez annyit tennek hozza, hogy a szivas akkor is lehet, ha mondjuk egy
halokartya autosense-re van allitva es latszolag jol is erzekeli a
duplexitast/sebesseget. Nekem pl. a notebook-om Intel Etherexpress
kartyaja (fxp) meg eleteben nem mukodott normalisan autosense uzemmodban
a Cisco switch-ekkel (pedig egyik sem nagyon ritka). Epp a mult heten
bociztam meg hihetetlen modon, amikor TCP socketeket kezelo programot
irtam es rohadt lassu volt, bar meg voltam gyozodve, hogy mindent jol
csinalok. Nemi tulzassal az egesz Internetet elolvastam a problema utan
kutatva (programozasi oldalrol kozelitve a hibat), aztan ket nap utan
ugrott be, hogy azon a gepen, amin teszteltem, szinten fxp-s kartya van,
autosense modban. Meg jol is latta a rohadek, hogy 100/full, es mikor
kezzel beallitottam arra, amit magatol is kitalalt, egybol ment minden,
mint a kisangyal. Kar, hogy kozben kihullot a hajam :(((((

Mami