[BSD] hasznalhatatlan halozat

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Ápr. 18., V, 12:46:42 CEST

On Sun, Apr 18, 2004 at 12:28:24PM +0200, Marton Fabo wrote:

> Ezek igy okozhatnak problemat?

Szokott, de hogy mik a helyes ertekek, azt en meg nem mondom neked..

> Ket dolog merul fel bennem. Egyreszt, ha problemasak is, mitol kezdtek
> csak most gondot okozni, es korabban miert mukodott megbizhatoan es
> gyorsan a dolog?

Tapasztaltam mar olyat, hogy pl. Datanet (ha jol emlexem), eseten
megvaltozott csak ugy a helyes MTU beallitas. Gondolom onkenyesen igy
dontottek, pontosabban talan meginkabb a matav.
A Matav mostanaban tartotta karban az ADSL halozatat, azutan is
tobbfelol hallottam, hogy panaszkodtak igy-ugy emberkek, aztan MTU
allitas segitett..
Konkretumokat sajna nem tudok mondani.

Errol nem tudok nyilatkozni:)

tompos