[BSD] SCSI DVD RW

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Ápr. 9., P, 11:13:36 CEST

Hajdú Zoltán írta:
> Én nem értek ezekhez az okosságokhoz, csak annyit tudok, hogy adott 2
> masina, az egyikben mindent a nyákokra rakott chip-ek csinálnak, a
> másikban pedig mindent a CPU a driver-eken keresztül - és ez utóbbi,
> hiába az újabb generációs CPU, 3.5x olyan sebességgel és teljestménnyel,
> mégis sokkal lomhább, mint az előbbi. Nyilván, ha tennék rá valami
> nagyokos teljesítménymérő szoftvert, kihozná, hogy mennyivel cool-abb
> az erős gép, csak ennek semmi köze nem lenne a real-life
> tapasztalatokhoz.

Igaz.
Nos azt hiszem összességében megállapíthatjuk, ezekről a dolgokról
dönteni így (verbálisan), olyan mintha a reklámszóróanyagaik alapján
hasonlítanánk össze rendszereket.
Már megint mindenkinek igaza van valamennyire.

Charlie.

ps: De azért izgat...ugye édesapád nem *nix like rendszert használ, ugye?

--
"...s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: http://www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc