[BSD] SCSI DVD RW

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Ápr. 9., P, 09:47:14 CEST

On 2004. 04. 09., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> Most csak kerdezek, tehat ne ertsd flame-nek: Mit tesz hozza a SCSI a
> processzor terheltseg kerdesehez? Amennyire en tudom, az ATA es a SCSI

Én nem értek ezekhez az okosságokhoz, csak annyit tudok, hogy adott 2
masina, az egyikben mindent a nyákokra rakott chip-ek csinálnak, a
másikban pedig mindent a CPU a driver-eken keresztül - és ez utóbbi,
hiába az újabb generációs CPU, 3.5x olyan sebességgel és teljestménnyel,
mégis sokkal lomhább, mint az elõbbi. Nyilván, ha tennék rá valami
nagyokos teljesítménymérõ szoftvert, kihozná, hogy mennyivel cool-abb
az erõs gép, csak ennek semmi köze nem lenne a real-life
tapasztalatokhoz.

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---