[BSD] fbsd upgrade

Pal Vaczi pvaczi at freemail.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 22:46:40 CEST

sziasztok,
koszi a valaszokat!
azt hiszem az lesz a strategia, hogy csak akkor frissitek, ha mar nagyon
kell, es akkor meglatom lusta vagyok-e kimenni a gepert a kamraba :-)
ami miatt talan nem lesz akkora problema, ha megis remote frissitem,
hogy elobb-utobb ugyis meg kellene oldani a backup-ot. ez meg ugy se
artana az upgrade elott. ha jol sejtem eleg par konyvtarat elmenteni,
hogy ne legyen tul bonyolult ujrahuzni a rendszert gond eseten. majd
atmentem oket egy masik vinyora, amit biztos ami tuti unmountolok az
aktus elott.
udv,
pali