[BSD] fbsd upgrade

Kollár Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 11:56:09 CEST

On Tue, 2004.03.30. at 20:07 +0200, Pal Vaczi wrote:
> mi lesz, ha mar kitettem? minden egyes alkalommal, amikor kijon egy uj
> release, vagy csak egy sec javitas miatti update (es nem akarok file
> szinten patch-elni), akkor kabalek kihuz, gep behoz a szobaba, ujra
> bekabelez, upgrade, majd vissza minden a procedura?
> vagy rosszul ertettem valamit? esetleg megy ez a single user remote is?
> vagy csak nem annyira fontos?
> elore is kossz a valaszokat!

Vegigolvastam a threadet es en sem erzem ennyire tragikusnak a
dolgot. Lassan 3 eve uzemeltetunk kb 15db fbsd szervert, talan
4.6 -tol indultak, jelenleg 4.9 van mindegyiken. Sajnos nem
nagyon tudjuk megoldani hogy egy make/install world idejere
leallitjuk rajtuk a serviceokat, konzolra tesszuk oket, stb...
Ezert pl. van olyan gep amin kozel 60ezer db mailbox van, es vigan
fut rajta a pop3 meg az smtp, sql -el backendel, make/install world
kozben. Teny hogy rengeteg veszelyt rejt magaban a dolog, de a ~3 ev
alatt egyszer sem szivtuk be ezzel. Nem neveznem azert 100% -ban
szerencsenek a dolgot, de bizonyara van benne az is.

Bye,

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu