[BSD] chown hegyek

Zeller Balázs zeller at axelero.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 10:58:24 CEST

Úgy néz ki hogy nagyobb a gond mint gondoltam
Tegnap csináltam egy új groupot:
	vi /etc/group
oda szépen beírtam a dolgokat
	donkey:*:6666:user1,zeller
zeller ezenkívűl benn van még a wheel groupba is
és ezenkívűl nem tettem mást mint elindítottam a edonkey-coret :)
és csináltam a /usr-ba egy donkeydown könyvtárat amit midc-ben chownoltam
és chmodoltam (menubol)
reggelről meg jött a security output ahol rengeteg setuid diffs pl:
< 1062930 -r-sr-xr-x  1 root  wheel     254772 Mar  6 14:01:33 2004 /bin/rcp
---
> 1062930 -r-sr-xr-x  1 root  donkey    254772 Mar  6 14:01:33 2004 /bin/rcp
4,5c4,5

Stb...... (kb az egész /root, /bin /var)

De ahogy néztem csak azokat a wheel group-ból csinált donkey groupot

A find / -group rosszgroup -exec chgrp jogroup {}\; müködik csak nem cseréli
ki mintahogy a sima chown,chgrp sem tipikusan a /root/akarmi könyvtarat
probáltam

Hát erre mit lehet lépni?