[BSD] chown hegyek

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Ápr. 1., Cs, 11:45:03 CEST

Szia!

A /etc/group bejegyzes lathatoan jo, nincs otletem miert donkey
csoportnak irja ki. Nincs erre a muveletre valami GUI felulet?

> A find / -group rosszgroup -exec chgrp jogroup {}\; müködik csak nem
> cseréli
> ki mintahogy a sima chown,chgrp sem tipikusan a /root/akarmi könyvtarat
> probáltam
Ez valoszinu azert lehet, mert nem root-kent csinalod. Amire jutottam,
hogy utilities alatt van egy Netinfo Manager, azon belul egy Security
menuben levo Enable Root user. Azt bekapcsolni, jelszot adni es utana a
terminalban lehet egy
su -l
parancsot kiadni, jelszot beirni es igy root felhasznalora atlepni.
Annak mar mindent "szabad". Gondolom a kivant muveletek utan celszeru
egy Disable Root User...

Udv,
Sztankay Zsolt