[BSD] racoon

tompos at martos.bme.hu tompos at martos.bme.hu
2003. Sze. 17., Sze, 16:36:09 CEST

On Wed, 17 Sep 2003, Szabados Jozsef wrote:

> hali,
>
> Ja tenyleg irtad, csak siettem, es atfutottam ;-)
>
> Ha a linuxon van keznel egy strace, vagy truss akkor megneznem futas kozben,
> hogy mi az a fajl, amit keres, de nincs ott, vagy nem birja megnyitni.
> Mondjuk akkor, mikor epp van a kulcscsere. grep open 'strace outfile'.
>
> Mas: miert portolnak, ha van nekik a freeswan? (Naiv kerdes, nem vagyok
> otthon linuxugyekben annyira ;-)
>
> udv,
> Szabados Jozsef

Nem tudom, hogy ehhez kapcsolodik konkretan, vagy ez meg plusz 1 hiba, de
nem tunik jonak, egy setkey -f ipsec.conf utan ezt mondja a setkey -DP:

192.1.2.168[any] 192.1.2.254[any] any
        Policy:[Invalid address specification]
        created: Sep 17 16:27:10 2003  lastused:
        lifetime: 0(s) validtime: 0(s)
        spid=1112 seq=11 pid=11782
        refcnt=1
192.1.2.254[any] 192.1.2.168[any] any
        Policy:[Invalid address specification]
        created: Sep 17 16:27:10 2003  lastused:
        lifetime: 0(s) validtime: 0(s)
        spid=1105 seq=10 pid=11782
        refcnt=1

Tudna nekem vki mutatni egy ilyent, akinel mukodik amugy a csatlakozas?

Amugy a private key-t meg mindig nem talalja a logok szerint.

Egyelore a tobbi javaslatot/leirast nem probaltam, tobbe-kevesbe masrol
szoltak, vagy ilyesmi. Freeswant se nagyon akarnek, egy-ket leiras alapjan
mar lattam, hogy nemsok kozom van hozza, vagy a leiras szar, vagy en:)

koszi,

tompos