[BSD] racoon

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Sze. 17., Sze, 00:18:03 CEST

hali,

Ja tenyleg irtad, csak siettem, es atfutottam ;-)

Ha a linuxon van keznel egy strace, vagy truss akkor megneznem futas kozben,
hogy mi az a fajl, amit keres, de nincs ott, vagy nem birja megnyitni.
Mondjuk akkor, mikor epp van a kulcscsere. grep open 'strace outfile'.

Mas: miert portolnak, ha van nekik a freeswan? (Naiv kerdes, nem vagyok
otthon linuxugyekben annyira ;-)

udv,
Szabados Jozsef