[BSD] futurologia

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Okt. 28., K, 10:24:56 CET

Hajdú Zoltán <hajdu.zoltan at mku.hu> írta/wrote:
> On 2003. 10. 27., Potoczky Andras has wisely spoken:

> wow, shakin'! Ett?l mindját igaznak fogadjuk el, amit írtál. :)

> No, akkor a konkrétumok. Van BSD közösségi lista és van BSD tudásbázis
> is, ahová bekerülhetnek a nem cikkszer?en megírt tudásmorzsák. Tessék
> tölteni a rendszert, illetve elárasztani a honlap CVS-ét új cikkekkel.
akkor mar ne a cvst. Az uj oldalt. Nem kell hozza pilotavizsga, csak egy
bongeszo, esetleg OpenOffice, ha kepeket is tennel a cikkbe, es lusta
vagy a feltoltessel szorakozni.

Aki szeretne segiteni, kerem kuldjon mailt nekem, a reszltek miatt.
--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!