[BSD] futurologia

Miklos Magyari miklos.magyari at ericsson.com
2003. Okt. 27., H, 10:55:51 CET

On Mon, 27 Oct 2003, Bakos Gergo wrote:

> Nézzétek meg a www.bsd.hu-t: nagyon jó, ami rajta van, csak lapos. Aki
> csámcsogni akar valami semmiségen, annak üres. Feltelepíted a rendszert,
> és szevasz. Nézd meg a külföldi oldalakat, ez mégis csak egy külföldi

keszuloben van az uj bsd.hu. Lesz rajta pl. faq is. Nemsokara jon.

> Javaslatom: legyen egy kezdó lista, rengeteg ember érdeklődik nálam a
> BSD iránt, de nem merem nekik megadni ezt a listát; féltem őket a
> lehúzástól, ami érthető is, hiszen ha egy nap tizedszer kérdezi meg
> valaki, hogy a cd-nek melyik a teteje, az biztos dühítő, ezért is
> kellenek türelmes emberek egy ilyen kezdő listára.

ez mar tobbszor is volt tema. Altalaban ott allt le a dolog, hogy
felesleges, mert ennek a listanak is kicsi a forgalma. Mindazonaltal
kezdek arra hajlani, hogy megis erdemes lenne megcsinalni, max ha nem
mukodik, akkor becsukjuk.

> A másik, hogy kéne egy közösségi lista a BSD-nek, ahol esetleges
> találkozókat lehetne megbeszélni, illetve a hasonló tárgyú levelek is
> oda kerülnének. Gonoljatok bele: egy BSD at lista a guruknak, és a lelkes
> kezdőknek, akik tudnak hallgatni, egy BSD-kezdő a kezdőknek és a

Van ilyen, az a neve, hogy Magyar BSD Egyesulet. Van sorozes, belso
levlista, ilyesmi.

> p.s.: Persze, szívesen kiveszem a részemet a kézikönyvek fordításában és
> hogyanok írásában! Nem mindenki tud angolul, ők biztos, nem fognak
> BSD-zni...

Errol jut eszembe: ha valakiben van minimalis tettvagy, akkor batran
kuldjon nekem FAQ bejegyzeseket (praktikusan kerdes/valasz formaban,
esetleg csak kerdes is johet). Az uj bsd.hu-n lesz FAQ szekcio, de azt meg
is kell irni. En lassacskan toltogetem, de nem tudom vallalni, hogy az
egeszet megirom, inkabb amolyan maintainer vagyok.

mami