[BSD] lista faq -- nesztek :-))

Bakos Gergo bakosgergo at freemail.hu
2003. Okt. 27., H, 20:57:37 CET

Szabados Jozsef írta:

>1.6. Java, flash mozilla:
>
>Mittomen linkset hasznalok.

Ezt a részét vállalom, bár még nem egészen működik, de már kezdem
érezni. :-) Ha teljesen megértettem, akkor írok egy bő lére eresztett
hogyant.

Illetve a Net-, FreeBSD telepítése nagyon jól le van írva a bsd.hu-n,
csak azután vettem észre, miután felment... Hja, erre lehet mondani,
hogy azzal kellett volna kezdeni, de nem találtam. Azért ez a BSD nem
annyira elterjedt, ha igen, akkor nem annyira dokumentált dolog.
Tudjátok, mi a többi oprendszer előnye? A felhasználók sokasága! Minél
több felhasználó, annál több támogatás: talán ezt lehetne egyenes
arányosságnak hívni? Ki fog egy olyan felületre fejleszteni, aminek van
1db hivatalos honlapja, és kb 0 'rajongói' oldala? rengeteg ember csak
azért tesz fel egy debiant, hogy utána elmondhassam hogy mennyire ügyes;
sikerült! Én is ez vagyok, és még nagyon sokan! De ebben nincs semmi
rossz, ettől a tömegtől halad előre a dolog, és ez a tömeg nem higítja
fel a közösséget! Egy MS, vagy hasonló szoftvernél nem is tudnék ilyen
strukturalizálódást elképzelni, de az nem is érdekel senkit; jaj, egy
picit csapongok, de vissza a BSD-hez.
Szóval itt nem csak egy k. telepítésről, vagy beállításról van szó,
hanem a közösség ápolásáról! Ennyi!
Gergő