OFF: [BSD] hiba - volt

nyozo at mcse.hu nyozo at mcse.hu
2003. Okt. 27., H, 15:19:18 CET

Sziasztok!

Adam Szilveszter wrote:
> Na itt aztan van forgalom. Kiteszem a labamat es rogton mindenki elkezd
> masszivan fikazni. Figyelem, nem az elmult negy napban kezd el, hanem
Magam részéro"l örülök, hogy Szilveszter leírta ezt a levelet, sok igazság
volt benne.

Meg kell mondjam magam is küszködtem jópár problémával, amihez segítség
kellett volna -- bizonyára lamer szinten. Hosszú évek után tértem vissza
BSDre linuxról (a szakítás is technikai okú volt, nem BSDprobléma volt)
és bizony alaposan átalakult ez a világ, majdhogynem mindent újra kellett
tanulnom. Most is lenne egy nagy halom kérdésem stb. de meg kell valljam
ezidáig fel sem mertem tenni o"ket csak nagyon általánosat. Most éppen
egy új szerver installja és egy kissebb ADSL-t NAToló rendszert kellene
összeraknom, így biztosan sok kérdésem lenne pl. ipfw ügyben...

Hogy kicsit konstruktívabb is legyek: ha vannak rövid howto-alapok
szívesen köréírom a körítést. Kérdés-kérés: hogyan lehet "teletomni"
a bsd.hu-t cikkekkel? Le van ez írva a honlapon? Mert itt emlegetjük a
Tudásbázis-t, de pl. a lapon magán ezt merre lelem meg? BSD?, HÍREK,
KEZDO"KNEK, ISMERTETO"K, ESEMÉNYEK, KERESÉS, LINKEK, FÓRUMOK, BSDEgy.,
PDAvált. Ez van. :))) Nem kellene ennek ero"sen elo"térben lennie?
Félreértés elkerülése végett nem fikázni akarok ezzel, de talán ez
az egyik legértékesebb része a lapnak! Leírná valaki hol lelem meg,
és azt hogyha tényleg írok is valami hasznosat, akkor azt hová, és
hogyan lehet feltenni, mi ennek a feltétele stb? Ha már van valahol
erre link, elég egy URL, nem kívánom, hogy valaki újragépelje az infókat!

				Tisztelettel: Nyözö