[BSD] futurologia

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Okt. 27., H, 10:34:47 CET

Bakos Gergo wrote:
> Én inkább vagyok szociológus, mint programozó, de mint társadalom

A leirtakban egyet ertek. Szerintem jo otlet a kezdo lista. Biztos
tudnek sok suletlenseget batran kerdezni ;)))

> p.s.: Persze, szívesen kiveszem a részemet a kézikönyvek fordításában és
> hogyanok írásában! Nem mindenki tud angolul, ők biztos, nem fognak
> BSD-zni...

Mar tobb izben igertem howto-kat, de meg valahogy soha sem lett belole
semmi. Igazabol nem talaltam meg ra olyan idoszakot, amikor azt
mondhattam volna, pont erre erek ra ;)
Viszont, ha van, aki mondatokka alakitja a vazat, szivesen megadom, mit
hogyan csinaltam rovid magyarazattal es fel lehet tenni a webre nemi
pofozgatas utan, ha mar olvasmanyos is a tema.

Tudnek mutatni VPN jellegu megoldasokat, jail hasznalatot, letrehozast
es amiket nem csak egyedul csinaltam, mail rendszert adatbazissal,
levlistaval es olyan dolgokkal, amik nem minden esetben talalhatoak meg
a neten. (Plane magyarul nem)

Udv
   Andras