[BSD] ADSL suck

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Júl. 31., Cs, 13:47:26 CEST

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> naponta szapulom a szolgaltatomat (nem szurok ki veluk,
> nem mondom meg egyelore, hogy melyik ceg az)ilyen problemak miatt...
> nalam 1492 az MRU/MTU ertek RCW pedig 32K idonkent minden
> rendben megy (neha meg a magikus 45Kbyte/sec is bejon),
> de a leggyakoribb az az eset, amikor nehany szaz
> byte/sec-nel egyszeruen stalled allapotba lazul a kapcsolat.

Erdekes. Pedig eppen azt akartam javasolni, hogy erre az ertekre
allitsak az ADSl hasznalok az MTU/MRU erteket a ppp configban. Nekem
ezzel a modszerrel otthon nagyon szepen megy es (most nagyon gonosz
leszek) teljesen mindennapos a 49 Kbyte/s noha a varos szelen lakunk
tobb km-re a kozponttol. Egyelore en sem nevezem meg a ceget. :-)