[BSD] ADSL suck

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2003. Júl. 31., Cs, 13:22:03 CEST

naponta szapulom a szolgaltatomat (nem szurok ki veluk,
nem mondom meg egyelore, hogy melyik ceg az)ilyen problemak miatt...
nalam 1492 az MRU/MTU ertek RCW pedig 32K idonkent minden
rendben megy (neha meg a magikus 45Kbyte/sec is bejon),
de a leggyakoribb az az eset, amikor nehany szaz
byte/sec-nel egyszeruen stalled allapotba lazul a kapcsolat.

a traceroute (nem tekintendo abszolut erteknek az eredmenye)
a gateway-hez 1-5 masodperces RTT-ket mer rogvest az elso
felcsatlakozaskor - tehat meg el sem kezdtem netezni... -
a nalunk hagyomanyosan 35-50 ms-ekhez kepest. (eleg nagy difi)

van egy dsl router is a user-oldalon mindenfele csomagszuressel etc.
egyszeruen keptelen vagyok fellelni a lassulas okat -> ezert
aztan ott utlegelem a szolgaltatot, ahol csak tudom.

--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu <http://www.hungarocontrol.hu/>
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.