[BSD] login.conf

bacsek at freemail.hu bacsek at freemail.hu
2003. Júl. 28., H, 13:22:37 CEST

>a limits parancs nem igen kozolt regebben valos
>adatokat a dolgok allasarol

egyre izgalmasabb :-))))
vegul tehat az apache user .profile-jaba tett "ulimit -t 10" paranccsal
sikerult ugy 10 secre korlatozni a CPU time-ot, hogy azt a limits ki is
jelezte, es mukodott is, mert ha 0-ra levettem, akkor az "su - apache" nem
tudott bevinni engem apache usernek, hanem kidobott azonnal

megis, hiaba a 10 seces korlat, tovabbra is le lehet tolteni a hosszu ideig
lejovo mpeg fileket is, nem szakitja meg, mit ertelmezek rosszul ?

az apache "foprocess" root jogon megy, de az osszes tobbi egyeb process
apache jogon fut, szoval ahogy szokas........

--------------------- mailto: bacsek at freemail.hu ---------------------