[BSD] login.conf

Levente Simon lsimon at pannongsm.hu
2003. Júl. 28., H, 13:48:13 CEST

Szia!

On Mon, Jul 28, 2003 at 01:22:37PM +0200, bacsek at freemail.hu wrote:

> egyre izgalmasabb :-))))
> vegul tehat az apache user .profile-jaba tett "ulimit -t 10" paranccsal
> sikerult ugy 10 secre korlatozni a CPU time-ot, hogy azt a limits ki is
> jelezte, es mukodott is, mert ha 0-ra levettem, akkor az "su - apache" nem
> tudott bevinni engem apache usernek, hanem kidobott azonnal
>
> megis, hiaba a 10 seces korlat, tovabbra is le lehet tolteni a hosszu ideig
> lejovo mpeg fileket is, nem szakitja meg, mit ertelmezek rosszul ?

Ez, mint a neveben is benne van, a cpu idot allitja, tehat azt, amit
a processz effektive futassal tolt. Nem ertendo ide az, amikor pl. var
valamilyen inputra. Ha modjuk megnezed top-pal, vagy ps-sel a processzeket,
akkor a TIME oszlopban latod ezt az erteket (nekem pl. egy 109 napos
uptime-u gepen a syslogd cputime-ja is tiz perc alatt van).

Levi

--
# ls
levente simon