[BSD] Server config

Király Zoltán awex at mailbox.hu
2003. Júl. 4., P, 13:02:31 CEST

Gyakorlatilag a gep tuzfal mogott csucsul kintrol abszolute nem lehet elerni
szoval nem paras.

A munakalomasok bovulese abszolute nem varhato mert ahoz meg munka erot is
kene felvenni :)
Valoszinuleg halgatva tanacsodra marad natolni a regi gep + bacuplja majd a
szamlazo adabazisat ha netan a masik gep meghalna ...
Elolvasla a procival kapcsolatos okfejtesen csak megerositett abban hogy egy
procis rendszer legyen .