[BSD] laptop

Gyep mester gyepmester at levele.com
2003. Dec. 28., V, 17:59:07 CET

Hello!

Nemregiben kaptam egy hp-compaq nx9010 dn576a tipusu laptopot,
es nyomban fel is tettem ra egy FreeBSD 5.1 Releaset.
Egesz jol szuperal, mondhatni stabilan tudom hasznalni, de van
nehany dolog, amit nem sikerult hosszas utanajarast kovetoen sem
megoldanom.

- Ilyen pl az eger belovese.
Az eszkoz egy Synaptics PS/2 Port TouchPad.
Ismerosok mas tipusu gepekkel minden egyeb buveszkedes nelkul
hasznalatba vettek a TouchPadot.
De nekem ez sehogy sem sikerul. Ezzel kapcsolatban mit tehetnek?

- Hangkartya. Itt mar remenytelenebbnek latom a helyzetet, mert
elviekben egy integralt Coexant ACM Audio-rol van szo, amit
azt hiszem (remelem rosszul) semmilyen driverrel nem tudok mukodesre
birni. Orulnek ha tevednek, es ezt is sikerulne megoldani.

Nem akartam dmesget irni, ezzel szennyezni a listat, de ha azzal
is segithetek valamit, akkor szoljatok es postazom :)

Elore is nagyon koszonom mindenkinek a segitseget!
Ja, es utolagosan is kellemes Karacsonyt, illetve Boldog Ujevet
kivanok minden kedves listatagnak!

RaVeN