[BSD] [kezdo] SSH

Kovago Zoltan kz143 at hszk.bme.hu
2003. Dec. 5., P, 15:38:39 CET

Sziasztok!

Lenne itt nekem egy problemam, amivel sehogyan sem boldogulok
(atnyalaztam mar a fel netet miatta). Megcsinaltam, hogy a gepemen futo
SSH szerverre RSA1-es kulccsal lehessen bejelentkezni. Ez igy szep es jo,
es meg mukodik is. Egyetlen apro gond, hogy tovabbra is elfogadja a sima,
kulcs nelkuli bejelentkezest is. Az /ets/ssh/sshd_config-ban benne van az
alabbi sor:

..
PasswordAuthentication no
..

A bejelentkezes egyebkent annyiban "megvaltozott", hogy az eddigi
'Password:' helyett most:

Password:
Response:

paros lathato (ide beirva a jelszavamat belepek).

Mit rontottam el?

Segitsegeteket elore is koszonom.

udv,
--