[BSD] [kezdo] SSH

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Dec. 8., H, 11:31:56 CET

Szia!

Kovago Zoltan wrote:

> Lenne itt nekem egy problemam, amivel sehogyan sem boldogulok
> (atnyalaztam mar a fel netet miatta). Megcsinaltam, hogy a gepemen futo
> SSH szerverre RSA1-es kulccsal lehessen bejelentkezni. Ez igy szep es jo,
> es meg mukodik is. Egyetlen apro gond, hogy tovabbra is elfogadja a sima,
> kulcs nelkuli bejelentkezest is. Az /ets/ssh/sshd_config-ban benne van az
> alabbi sor:
>
> ..
> PasswordAuthentication no
> ..
>
> A bejelentkezes egyebkent annyiban "megvaltozott", hogy az eddigi
> [...]

Szerintem nezd meg az /etc/pam.conf-ot vagy ujabb verzio eseteben
(tenyleg emberek, szokjatok mar ra, hogy ha kerdeztek, akkor irjatok mar
meg, hogy melyik BSD rendszert es annak melyik verziojat haznaljatok, ne
kelljen mar nekunk talalgatni! Kosz!) /etc/pam.d/sshd allomanyt es
keresd meg azt, hogy mi van a pam_opie.so-val, ugyanis erosen ugy tunik,
hogy OPIE-s bejelentkezest probal csinalni, amire valoszinuleg semmi
szukseged. Ekkor szerkeszd at a mefelelo sor kikommentezesevel es persze
nezd at, hogy a konfig meg mindig ertelmes-e, de szerintem ettol meg az
marad.