[BSD] Re: flame

Géczi Szabolcs csirki at mail.tiszanet.hu
2003. Aug. 20., Sze, 21:16:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Rédei" <redei at freemail.hu>
To: "Magyar BSD levlista" <bsd at hu.freebsd.org>
Sent: Wednesday, August 20, 2003 6:47 PM
Subject: Re: [BSD] Re: flame

> Utolso reakciom,
> (elegem lett, az Építek egy világot magamnak… DICK-ekbol !)

[...]

> Kattintgatni, az alkalmazásokban kell. Ezt hívják munkának.  Ebbol élek.
> Ezért épitenek gépeket.

aha. hat kar, hogy errol eddig nem tudtam.

> Vagy Te azt hiszed, hogy mindenáron az AIDS ellenszerét akarják
megtallálni?
> Naivitás lenne…
> Konzolon milyen jellegu munkát tudsz végezni barátom ?

eleg sok mindent el lehet vegezni konzolon...

> (rendszergazda, -építo kilove) Hmm ?
>
> A gépem azt csinálja amit Én akarok. (XP - hihetetlen mi?). És ami még
> hihetetlenebb, Én állítotam be mindent. (Volt olyan munkahelyem, ahol a
> gépeket és hálózatot is nekem kellett belonöm). Hogy mik vannak, nem ?

ezen velemenyed csak meg komolytalanabba teszi annak sulyat, a lentebb
kovetkezok
meg annyira irrelevansak, hogy hozzaszolasra sem erdemes. mindenesetre, ha
lehet, ismeretlenul
ne nyilatkozz olyan os-rol amire szemmel lathatoan annyi idot se forditottal
mint az XP-dre,
mert igy meg nevetseges is leszel nem csak buta.

udv,

szabszi