[BSD] Re: flame

Rédei redei at freemail.hu
2003. Aug. 20., Sze, 18:47:57 CEST

Utolso reakciom,
(elegem lett, az Építek egy világot magamnak… DICK-ekbol !)

> broaf. dontsd el; agyatlanul akarsz kattingatni vagy tudni is szeretned mi
> van a mukodo rendszered mogott.
> ha neked jo, hogy a geped azt csinalja amit O akar akkor hajra...
>
> udv:
>
> szabszi

Kattintgatni, az alkalmazásokban kell. Ezt hívják munkának.  Ebbol élek.
Ezért épitenek gépeket.
Vagy Te azt hiszed, hogy mindenáron az AIDS ellenszerét akarják megtallálni?
Naivitás lenne…
Konzolon milyen jellegu munkát tudsz végezni barátom ?
(rendszergazda, -építo kilove) Hmm ?

A gépem azt csinálja amit Én akarok. (XP - hihetetlen mi?). És ami még
hihetetlenebb, Én állítotam be mindent. (Volt olyan munkahelyem, ahol a
gépeket és hálózatot is nekem kellett belonöm). Hogy mik vannak, nem ?

Egyébként max ha elhárithatatlan hiba van, akkor jöhet az elaltatás. A
Win2000 1,5 évig birta, akkor is teljes hw upgrade miatt lett lecserélve
XP-re.

>sajnalom, ha frusztral, h kevesbe ertesz hozza, mint akik ezt
>professzionalis tudas birtokaban hivatas szinten uzik hosszu evek ota,
>de sajnos ez van. a legtobb arisztokrata sajnos a feltett kerdesrol
>rogton tudja, hogy van ra olvashato valasz, es azt is, h keves
>erofeszitessel elerheto, es ugy erzi, h ezt neked olvasni kellett volna,
>ha odaig eljuttotal, h az adott kerdest feltedd. a rendszergazdaknal
>tobbet talan csak filozofusok es az esztetak tesznek azert, h ne haljon
>ki a gutenberg galaxis :)

> pl: tanulni, megismerni masok velemenyet, latasmodjat.

> [...]

A legfontosabbat kihagytad, tiszteletben tartani. Nemcsak a véleményét,
hanem magát az illetot is. Gondolok arra, hogy semmilyen helyzetben sincs
jogod kinyilatkoztatni a véleményed. Föleg kioktatni. Tanácsot adhatsz,
irányt nem mutathatsz. Nagyon fontos különbség. Fölleg ha az arcod nagyobb
mint a 24"-os monitorod.

Ha figyelmesen olvasták volna a levelem, URAIM, azt irtam " Én XP-t
használok(grafika, web)", a DTPs idoszakot  pedig múlt idoben írtam. Ezek
után ne tépje senki a száját a hüje júzer dumájával, és egyébként sem nézzek
fel senkire csak azért mert Unix-ot használ. Miért tenném? A kvalitás a
fontos, nem a terület.

Pont az ilyen jellegu mondatok miatt ragadtam billentyuzetet. Na, IQMax,
lehet hogy fölös volt…
A Gutemberg galaxist meg a Szüleidre hagyom, vazzeg, talán még nem késo a
segitségével KULTURÁLT embert faragniuk surmo fiukbol…Baromarcu, a Nap
hozzászolása díjat megnyerted. Gratulálok.

Érdekes az elso hozzászólók értelmes, kulturált és a témát figyelo emberek
voltak.
De a délután ébredo élmunkás wideScreen búrák már nem az eseteim. Foleg,
hogy mindenrol beszélnek: szakma, profiság, júzer, felhasználó  – a többit
már szótárban kell mkeresnem…

Laza stílusom ellénére sem ízlik ez.
Egy olyan szardarabtol aki két felé bontja világot (júzer & hefe), akkor sem
kérnék tanácsot, ha csak o tudna segiteni.
Sértené a méltóságom. Hallotad már azt a mondást, hogy
"A bizolom olyan mint a pillango szárnya,
Ha megfogják többé nem repül…"

A tisztelettel én is igy vagyok. Ismeretlenül júzerezel, szájbarágosan
magyarázol…
Ha szólsz, tedd méltosággal, vagy célratöröen. Ne nagyképuen.
Erre van a szlengben egy rövid mondat: "Na, húzz a picsába hülyegyerek!"

Mindenesetre az etikett órának vége.
Rédei Zoltán