[BSD] apache problema

g@bor pege at diszi.eu.org
2003. Aug. 4., H, 12:12:14 CEST

        Hollarihooo!

2003. 08. 04. at 11:49 Adam Szilveszter gondolatai bitekbe faragva:

>huh. Ugy latszik, a kormanyszovivok stilusaban "erzekelheto nemi
>erdeklodes". :-) Na jo. Akkor ha megoldhato, akkor szivesen tartom
>"eloben" is (ez ugyben kerdeznem az MBE jelenlevo korifeusait, van-e
>valami alkalmas rendezveny etc keszuloben) de ha nem vagy ezek mellett
>parhuzamosan is, kozzeteszem a dolgot irasban is.

	Magam reszerol jobban orulnek tekintettel egy frissen
	beszerzett gerincservre, egy jo, ertelmes leirasnak
	amit barmikor elo is szedhetek ha valahol elakadtam
	vagy baromsagot csinaltam.
	Ugyan mar probalkoztam geekfinder.hu-n talalhato
	leiras alapjan ports fa frissitessel cvsup-al
	de meg 128K sulinetes vonalon sem volt nyero
	Igy a tapasztalataim, hulyesegeim nem lokdostek a ports
	hasznalata fele.

--
udv, g at bor
"Jog is arucikk, Magyarorszagon a törvények csak tájékoztató