[BSD] apache problema

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Aug. 4., H, 11:49:15 CEST

Ezt eppen g at bor irta, de rajta kivul kb egy millioan :-) :

>         Hollarihooo!
>
> 2003. 08. 04. at 10:52 Till Janos gondolatai bitekbe faragva:

> 	Attol tartok sokunknak jol jonne.
> 	En is orulnek neki. Hasznat is vennem mikor vodafone helyett
> 	mar valami normalis net is lenne. Addig bizony marad a cd
> 	es a make install. :-(

huh. Ugy latszik, a kormanyszovivok stilusaban "erzekelheto nemi
erdeklodes". :-) Na jo. Akkor ha megoldhato, akkor szivesen tartom
"eloben" is (ez ugyben kerdeznem az MBE jelenlevo korifeusait, van-e
valami alkalmas rendezveny etc keszuloben) de ha nem vagy ezek mellett
parhuzamosan is, kozzeteszem a dolgot irasban is.

Ha ez hamarabb jut eszembe, akkor meg a nyari taborba is beferhetett volna.

P.S.: Uj reklamkampany otlet: "Az en PC-mben nyilt (FSF rajongoknak:
szabad) sziv dobog. Es a tiedben?" (inspired by Westel.)