[FreeBSD] sbwait - mit jelent?

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Okt. 24., Cs, 13:46:47 CEST

On Thu, 24 Oct 2002, [iso-8859-1] Hegedüs Ervin wrote:

hello,

> hmm..., lehet, h hulyen fogalmazok: direktben nem, tehat en nem
> kezelek socketet, de a mysql-lib (libmysqlclient) igen, ui. tcp-n
> keresztul csatlakozik az adatbazishoz.

> sehol, vagyis nem ertem a kerdest :-)
> mi szerint rendezzem?
default, azaz cpu hasznalat.
Socketkezelessel kapcsolatban jutott eszembe, hogy anno, amikor irtam egy
kis webszervert c-ben, egy rovid ideig az idegesitett, hogy nagyon sok
cpu-t zabalt meg. Aztan rajottem, hogy at kell tenni non-blockingra a
socketet es meg van oldva.
Azert kerdeztem a top-ot, mert arra gondoltam, hogy neked is valami ilyen
fajdalmad van, de ha a mysql libet hasznalod, akkor ilyen problema
(gondolom en) nincs.

mami