[FreeBSD] sbwait - mit jelent?

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Okt. 24., Cs, 13:22:09 CEST

Hello,

> elore szolok, hogy csak talalgatok...
az is valami. :)

> Hasznal a programod socket-eket? Asszem ott szokott ilyesmi lenni, amikor
> a socket pufferbol varsz adatokat...
hmm..., lehet, h hulyen fogalmazok: direktben nem, tehat en nem
kezelek socketet, de a mysql-lib (libmysqlclient) igen, ui. tcp-n
keresztul csatlakozik az adatbazishoz.

viszont az msntauth is hasznal socketet. :-)

no mindegy, ez persze nem jelent semmit.

> Hol all a programod a top-listan?

sehol, vagyis nem ertem a kerdest :-)
mi szerint rendezzem?
amugy tok mindegy szerintem:

o-as nice-al fut termeszetesen, 1332K a merete processzenkent (10
processz fut), 684K a rezidens meret, a TIME, WCPU, CPU idok mind
0.00-k....
es mindegyik tobb, mint 2 napja fut, gond nelkul.

igazabol nem aggodok nagyon, csak olyan jo lett volna tudni, mi
is a kulonbseg, esetleg minek mi a jeletese... :)

azert varom a tippeket :-)

Udv:
a.

--