[FreeBSD] screen

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Okt. 20., V, 10:28:36 CEST

Hello,

bocs, h belepofazok, :-)

> Nem alltam neki trace-elni hogy mi a franctol csinalja ezt, mindenesetre amik fent voltak
> az ftp.freebsd.org (..stb) -on (+ a CD-ken), azok a csomagok voltak gazak.. nem tudom hogy mit
> turtak el, de jo par ncurses package csinalja, a megoldas portsbol feltenni es kesz.
>
> Egyebkent hogy tud neked egy midc 3-4 feletti loadot csinálni önmagában?
ez eleg erdekes, es jo lenne tudni, miert csinalja.
Ilyent en is tapasztaltam mar.

Talan nem is ide tartozik, de elmeselem:
kollegak w2k-t hasznalnak, onnan putty-al loginolnak (ssh).
Squid-et kell adminisztralni, ezt ok ugyebar mc-vel csinaljak.

Neha, miutan kilepnek, az mc 'beragad', atmegy zombiba, es
megeszi a proci ido 98%-at...

A kill segit csak... :)

mc forrasbol felrakva, a verzio 4.5.55.
FreeBSD 4.6.2-RELEASE