[FreeBSD] screen

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Okt. 20., V, 08:15:17 CEST

Helo,

On Mon, Oct 14, 2002 at 10:52:39AM +0200, polya wrote:

> nekem is ez volt csak nalam 98%os cpu foglalassal feltehetoen gyengebb a
> gepem
> ports-bol felteve a: screen-3.9.13 -t megszunt a tunnet.
> ellenben midnight commander mc-4.5.55_3 (portsbol) vagy packagesbol a 4.6
> os release-hez tartozo verzio pont ugyanezt produkalja -mármint 3-4
> feletti load-ot:(

Nem alltam neki trace-elni hogy mi a franctol csinalja ezt, mindenesetre amik fent voltak
az ftp.freebsd.org (..stb) -on (+ a CD-ken), azok a csomagok voltak gazak.. nem tudom hogy mit
turtak el, de jo par ncurses package csinalja, a megoldas portsbol feltenni es kesz.

Egyebkent hogy tud neked egy midc 3-4 feletti loadot csinálni önmagában?

üdv
Mico