[FreeBSD] Par plusz kerdes

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2002. Május. 21., K, 23:07:46 CEST

Haraszti Gábor <harasoft at matavnet.hu> írta/wrote:
> Eloszor is ne'mi konkluzio:
> A FreeBSD egy nagy es modernebb kernelu distrib
> Az OpenBSD kicsit regebbi kernelu de tuzfalnak valo
> A NetBSD pedig ku:tyu:ke'kbe valo
> Mindegyik very stabill, osszeszedettebb, mint a Linux.
> Comprende? Igy van?
a pdf-ben amit kuldtem imho jol ossze van foglalva.

nem ennyire szogletes imho az egesz. miert lenne modernebb a freebsd?
mi a 'modernebb' ? kell egyaltalan modern OS ? (pl. khttpd, kernel toaster
support). ja es nem disztrib. az mas.
az OpenBSD miert lenne fw os, ha a cvs faban benne az apache?
a NetBSD mier kutyukekbe valo? gagyi kutyukon tesztelik a ipv6-ot? egy
regi vax kutyu? (nekem jobban ment a notebook-okon a netbsd, mint a
freebsd - apm, hangkartya, etc, sajna csak i386 procik voltak benne,
vagy ahogy divatosabb I32)

en olyan rendkivul nagy kulonbseget nem latok a *bsd kernelek kozott,
amitol az egyik extrasupermaxi modernebb lenne. raadasul az egyik veszi
at a masiktol a kulonbozo eszkoztamogatast.

bocs' a kotoszkodesert. a tobbiek max lekiabalnak.
p.s. nem flame volt a cel, sem a kotoszkodes stb.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gsuveg at sgsystem.com>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!