halo halodas, rfc1323

Peter Hollaubek fifteen at inext.hu
2002. Már. 21., Cs, 12:17:07 CET

Szia(sztok),

Ugy tunik, hogy megvan a bunos, nevezetesen az rfc1323-as 'TCP Extensions for High Performance'.
Winek nem igazan hasznaljak, es ezexerint a meg linuxok se nagyon. Mindenesetre ha mind2 oldalon
be van kapcsolva (pl 2 BSD), es egy ilyen gazosabb vonalon keresztul megy a forgalom, akkor ez lesz
a vege. Pontosan meg nem tudom, hogy most egy router, vagy valami mas kavar bele, de enelkul
mukodik minden jol. Anno meg probaltam is, de csak a gw gepen, viszont a csomagok nem ott
generalodtak, igy nem volt semmilyen hatasa. Ha viszont a desktop gepen is kikapcs, akkor hurra :).

fif